Chat^^

sâmbătă, 16 iunie 2012

Weekend (#4)

Bunaaa>:D<
Ce faceti?

Vine vacantaaa! \m/
Ce mai cititi, ce carti v'ati mai luat?
Eu am inceput Vol.4 din "Academia Vampirilor", "Juramant de Sange" si o sa postez curand recenziile de la Volumul II din "Altfel de Ingeri" si Volumele II si III din AV cum si recenzia de la "Fascinatie".
Cum a fost saptamana voastra?
La mine a fost destul de greu, marti a fost ziua mea^^ si am mancat cam multa ciocolata (De care nu am de gand sa ma mai ating vreo 2-3 luni! x_x) si mi'a fost foarte rau, am stat miercuri si joi acasa :(.
Obositor, chiar daca e finalul anului!
Zilele astea sunt foarte multe oferte bune la Libraria Elefant, Libris, Litera si Leda pe care nu ar trebui sa le ratati!
Avem un concurs aici pe blog care sper sa va incante si altele aici.

Si pentru ca este vara:
Un weekend placut va doresc! 

Enjoy! <3

Un comentariu:

-D- spunea...

Toata lumea asteapta sa vina vacanta mai repede!
La multi ani cu intarziere!:x