Chat^^

luni, 11 iunie 2012

~Mai Las-o Moale cu Fantomele




Singurii prieteni ai lui Cass McKenna, o fata de saisprezece ani, sunt cateva fantome: a surorii ei si a catorva fosti colegi de scoala. Fantomele nu sunt deloc complicate si poti avea incredere in ele. Mai mult decat atat, ele pot afla secretele compromitatoare ale celor din jur... iar lui Cass ii place sa stie totul despre colegii ei ingamfati.

Insa cand Tim, vicepresedintele consiliului de elevi, descopera secretul lui Cass – acela ca poate sa comunice cu fantomele –, situatia tinde sa se schimbe. El ii cere sa-l ajute sa intre in legatura cu mama lui, care murise de curand, iar ea, dupa indelungi ezitari, sfarseste prin a fi de acord. Pe masura ce-l cunoaste mai bine pe Tim, Cass are surpriza sa constate ca el nu e un baiat asa de rau precum crezuse ea pana atunci si ca, intr-adevar, avea mare nevoie de ajutorul ei.


Poate ca aceasta este cea mai buna ocazie ca ea sa se imprieteneasca din nou cu cei vii...


Debutul lui Megan Crewe ii face pe cititori sa se intrebe ce surprize ii mai asteapta din partea acestei autoare.” – Kirkus Reviews


Acest roman adresat cititorilor care trec de la copilarie la adolescenta evita sa traga vreo concluzie nerealista cu privire la experiente dificile – nu vrea sa-si raneasca cititorii, si nici sa-i convinga de ceva.” – Publishers Weekly


„O poveste supranaturala, cu o intriga de genul celei din “Mean Girls” (“Fete rele”), cu o actiune alerta… Intamplarile misterioase si prietenia dintre Cass si vicepresedintele consiliului de elevi ii vor fascina de la primele pagini chiar si pe cititorii cei mai exigenti.” – School Library Journal

„O poveste dinamica ce te captiveaza intr-un mod cat se poate de original.”BCCB

***


Cartea este minunata.Am luat-o impreuna cu revista Bravo Girl si nu regret absolut deloc.Sunt foarte fericita ca am cumparat-o.Am ramas fascinata.Desi seamana putin cu ,,Evermore" cartea este unicata.Pur si simplu nu m-am putut opri din citit.Este EXTRAORDINARA!Una dintre cele mai bune carti citite vreodata de mine.Nopatea visam continuarea iar dimineata faceam diferenta.Merita citita.O recomand cu mare caldura tuturor! 
[M<3]
"Mai las-o moale cu fantomele" cred ca este prima carte pe care am comandat'o pe site'ul celor de la Leda, o activitate pe care o fac destul de des.
M'am obisnuit sa'mi iau cartile de pe net, de la diferite edituri sau librarii, si o sa revin si cu motivele mai tarziu, acum sa ne intoarcem la carte.
Chiar imi aminteste de "Evermore" desi, pentru ca am citit'o prima, la inceput credeam ca e singura carte care se bazeaza pe aceasta idee.
Personajele, actiunea, sunt foarte bine descrise, Megan Crewe a facut o treaba foarte buna!
Tinand cont ca este cel putin un an de cand am terminat'o si inca mi'o amintesc destul de bine, deci mi'a placut chiar mult, merita!
[R<3]
Format: 13 x 20 cm
Autor: Megan Crewe
Traducere: Adrian Deliu
ISBN: 978-973-102-316-8
Editura: LEDA
Aparitie: 2011
Numar pagini: 352 
De aici o puteti comanda.

Spor la citit! ^_^

Nota: 4/5

Niciun comentariu: