Chat^^

sâmbătă, 16 iunie 2012

Altfel de Ingeri.

„Întunecată, periculoasă, sexy! Dru Anderson este o nouă eroină dură, a cărei poveste o veţi citi dintr-o suflare.” — RICHELLE MEAD, AUTOAREA BESTSELLERULUI ACADEMIA VAMPIRILOR
DRU ANDERSON NU SE TEME DE ÎNTUNERIC, DEŞI AR TREBUI.
Lumea Reală e un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede. Dru Anderson a fost dintotdeauna o „ciudată”, călătorind dintr-un oraş în altul împreună cu tatăl ei pentru a vâna lucrurile care mişună şi te atacă în noapte. E o viaţă stranie, dar plăcută — totul însă se schimbă într-un oraş prăpădit şi îngropat în zăpadă din Dakota, când un zombi flămând dă buzna în casă spărgând uşa de la bucătărie. Singură, îngrozită şi simţindu-se ca prinsă în cursă, Dru va trebui să-şi pună mintea la contribuţie şi să se folosească de toată pregătirea ei pentru a rămâne în viaţă. Monştrii s-au hotărât să plece şi ei la vânătoare — şi de data asta, Dru e pe meniul lor. Şansele de supravieţuire? Aproape nule. Dacă Dru nu poate rezista până la ivirea zorilor, atunci jocul e pierdut…
Pentru mai multe informaţii despre această serie şi despre autoare, vizitaţi www.strange-angels.com şi www.lilithsaintcrow.com.
DRU ANDERSON Nimeni nu îi poate spune ce să facă.
***

"Altfel de ingeri" nu este o carte rea desi pe mine nu m'a cucerit.
Nu incep acum o recenzie rea sau ceva, nicidecum, personajele, ideea, toate sunt bine structurate.
Subiectul, foarte bun, desi foarte discutat, conflictul prezent mereu intre vampiri si varcolaci, dvampirii despre care nu aveam nici cea mai vaga idee cand am inceput sa citesc carti fantasy sau acele "swotka" foarte rare ar putea sa te introduca intr'o lume diferita, sa te acapareze.
Poate acum depide de om, de felul in care gandeste fiecare si de cata atentie ii acorda cartii pe care a inceput'o. Pentru mine deja nu e ca la inceput, imi amintesc cat m'am chinuit sa termin "Amurg" cand era atat de in voga, de perioada in care fie nu citeam atat de mult, fie nu prinsesem gustul, dragostea mea pentru fantasy venind de la "Harry Potter", seria pe care am citit'o pe cand eram in clasa a IIIa cam in 3 luni si de care eram complet inebunita.


La fel ca multi impatimiti, inca o tin pe a mea.
Sunt adoptata, si, pentru a nu'mi da seama, parintii mei care imi dovedesc iubirea lor cumparandu'mi carti, n'au vrut niciodata sa'mi ia o bagheta magica orice as fi facut, asa ca, sunt destul de sigura ca mi'au ascuns si scrisoarea de admitere la Hogward, si, in timp, am ramas fara puterile mult dorite.


Bineee, m'am abutut putin de la subiect, asa ca sa ne intoarcem la povestea lui Dru Anderson.
Nu pot spune ca nu mi'a placut, pentru ca as minti.
Dar fiind obisnuita sa citesc o carte in 2-3 zile maxim, pe asta am citit'o intr'un sfarsit de vaganta, si, chiar daca nu este chiar atat de groasa, mi'a luat aproape o saptamana cred.
Ceea ce pentru mine e cam mult, si nu pot sa spun ca m'am plictisit de ea, dar mi s'a parut putin obositoare, adica actiunea si personajele nu erau nicidecum descrise vag, ci poate prea detaliat pentru gustul meu.
Ma acaparau chestiile minore care erau descrise foarte explicit si pierdeam actiunea, firul intamplarilor, de aceea trebuia sa o citesc in completa liniste, poate sa recitesc niste paragrafe.


Dru, o fata puternica care a invatat tot ceea ce stie de la tatal si bunica ei, care si'a pierdut mama in circumstante cam ciudate pe care le va intelege mai tarziu, este, cu siguranta un personaj principal foarte mult, cartea punand accent foarte mult pe evolutia ei, pe ceea ce crede si simte ea, si pe remuscarile pe care le are pentru ca si'a omorat "tatal" care fusese transformat in zombi.

Graves, un viitor "loup-garou" despre care aflam mai multe pe parcurs, ciudatul gothic care imi aminteste destul de des de un prieten de'al meu, evolueaza mult pe parcursul cartii, devenind varcolac, cunoscand Lumea Reala in mai putin de o luna.


Si Cristophe, dvampirul despre care am aflat ceva foarte interesant in volumul doi, dar nu va mai spun nimic mai mult, este, cel putin in viziunea mea, foarte foarte frumos!
Cartea este, foarte frumoasa, merita citita, dar cu foarte mare atentie, pentru a nu pierde nimic!

Puteti comanda cartea aici.
Detalii produs
Format: 13 x 20 cm 
Autor: Lili St. Crow   
Traducere: Alexandra Muşat 
ISBN: 978-973-102-361-8 
Editura: LEDA 
Aparitie: 2011 
Numar pagini: 352 

Nota: 4/5

Un comentariu:

-D- spunea...

Stiu din surse sigure ca aceasta carte se afla la biblioteca:> cand voi reusi sa o "prind" si eu o voi citi
Buna recenzia!