Chat^^

sâmbătă, 30 iunie 2012

Chimie Perfecta.

BĂIAT RĂU + FATĂ CUMINTE = CHIMIE PERFECTĂ
O poveste provocatoare şi pasională despre ce poţi descoperi când priveşti dincolo de suprafaţa lucrurilor
La Liceul Fairfield dintr-o suburbie a oraşului Chicago, toată lumea ştie că între elevii veniţi din sudul oraşului şi cei din nord există o reacţie cam sulfuroasă. Aşa încât atunci când Brittany Ellis, şefa majoretelor, şi Alex Fuentes, membru al unei bande de cartier, sunt obligaţi să fie parteneri de laborator la orele de chimie, consecinţele se anunţă explozive. Niciunul dintre cei doi adolescenţi nu este însă pregătit pentru cea mai surprinzătoare dintre toate reacţiile chimice – iubirea.
Pot ei să spargă tiparele şi să înlăture prejudecăţile care ameninţă să-i ţină la distanţă?
Toată lumea ştie că sunt perfectă. Duc o viaţă perfectă.
Am haine perfecte. Până şi familia mea e perfectă.
Şi deşi asta e o minciună sfruntată, m-am dat peste cap ca să păstrez aparenţele că am tot ce-mi doresc pe lume.
Dacă adevărul ar ieşi vreodată la lumină, toată imaginea mea perfectă s-ar duce de râpă…
O carte pentru băieţi răi şi fete cuminţi, pentru băieţi buni şi fete rele, o carte pentru băieţi şi fete, care a cucerit cititorii şi blogosfera!
Părerile cititorilor:
„După trei capitole, NU am mai putut lăsa cartea din mână. A o limita la scânteile dintre cele două personaje ar însemna să-i facem o mare nedreptate. M-am trezit recitind aceeaşi pagină iar şi iar, ATÂT de bună mi s-a părut. N-am mai făcut asta de la saga Amurg.” – Chasing Heroes
„Toţi adolescenţii ar trebui să citească această carte pentru a explora adevărurile despre prima impresie, prima iubire, prima pierdere şi orice altă primă experienţă din viaţă. Pe tot parcursul ei, poţi discerne cu uşurinţă ceva din Fairfield în orice alt oraş, în cei doi adolescenţi confuzi, Alex şi Brittany, pe oricine altcineva, precum şi câte ceva din partea bună a acestor lucruri în toată această istorie ce spulberă orice stereotipii şi depăşeşte orice aşteptare.” – Reading Rocks
„Lectura perfectă de luat la plajă şi una pe care o puteţi adăuga, fără urmă de îndoială, pe lista de cărţi de citit în vacanţa de vară!” – Lost Between the Pages
„Cea mai minunată poveste de dragoste despre adolescenţi pe care am citit-o vreodată.” – J Is Looking for J
„Unele părţi ale cărţii m-au făcut practic să uit că o citeam, atât de mult m-am implicat în poveştile acestea de viaţă... Dacă vă plac romanele pentru tineret şi în special cele de dragoste, acesta este cu siguranţă unul remarcabil.” – J. Kaye’s Book Blog
„E prima carte de Simone Elkeles pe care o citesc şi trebuie să recunosc c-o să le aştept cu nerăbdare pe următoarele. O recomand călduros.” – A Passion for Books
„Chimie perfectă este o poveste minunat scrisă, intensă şi emoţionantă, care atinge coarda sensibilă. Cei doi îndrăgostiţi fără speranţă dărâmă barierele sociale şi rasiale dintre lumile lor, luptând pentru finalul fericit pe care îl merită din plin.” – Happily Ever After
***
Wow, wow wow!
De obicei, daca auzi ataaaat de multe lucruri bune despre o carte, daca gasesti doar recenzii bune, nu stii la ce sa te astepti.
De obicei, eu nu ma prea omor cu cartile "pentru muieri" dupa cum imi place sa le numesc, adica genul de lecturi care contin doar dragoste si actiune, fantastic, mai deloc.
Dar "Chimie Perfecta" care, cu siguranta destula actiune.

Modul diferit al autoarea de a scrie, un capitol privit prin ochii lui Alex, unul prin ochii lui Brittany, m'a captivat si m'a tinut cu siguranta in priza.
Persoaneje si diferentele dintre ele, asteptarile parintilor fetei si viata pe care o duce Alejandro te fac sa te gandesti mai mult la tot ce se intampla, si in viata ta, si in jurul tau, si totodata, am primit o lectie de viata foarte importanta.

Uneori lucrurile nu sunt asa cum par, perfectiunea nu exista, oricat de mult am incerca sa o mentinem, iar familia si viata lui Brittany sunt exemplul perfect.

Nu vrea sa va dau prea multe detalii in legatura cu ceea ce se intampla ca sa nu stric farmecul, asa ca nu am de gand sa povestesc actiunea decat vag.
Alex, baiatul care la prima vedere este doar un om rau care face parte dintr'o banda, si despre care nu circula zvonuri tocmai placute, in urma unui pariu, incepe sa discute putin mai aprins cu Brittany Ellis, partenera lui de laborator cu care crede ca nu are defapt nimic in comun.

Dar se inseala.

Cei doi nu sunt atat de diferiti precum cred, si regretand ca a facut pariul, continua sa stea cu ea, si totul trece, incet incet, de la prietenie, la alt gen de apropiere.
Fiind in pericol mai mereu, totul crescand spre final, Alex ajunge intr'o stare nu tocmai sanatoasa si pleaca cu mama si cei doi frati departe de Brittany, careia a reusit sa'i franga inima.
Cand toata lumea crede ca nu o sa se mai intoarca, isi face aparitia infruntand cel mai mare pericol pentru cineva din Latino Blood, banda din care a facut parte si tatal lui.
Urmarile o sa le aflati voi, si credeti'ma, cartea asta chiar merita citita!

Puteti comanda cartea aici.
(P.S. Fuguta, e reducere la Leda.)
Format: 13 x 20 cm
Autor: Simone Elkeles
Traducere: din limba engleză de: Carmen Ion
ISBN: 978-973-102-441-7
Editura: LEDA
Aparitie: 2012
Numar pagini: 416

Nota: 5/5

Niciun comentariu: