Chat^^

sâmbătă, 23 iunie 2012

Vacantaaaaa!

E vacanta, e  vara, e cald, la mine poate prea cald, ce sa mai ceri?
Timp liber,  soare si muuulte carti noi, vara asta va fi bunaa!
Voi ce planuri aveti?

Eu ma gandeam sa'mi mai maresc putin biblioteca si sa incep sa scriu mai mult pe blog, pe care l'am cam lasat balta in ultimele zile, dar ma revansez eu. :)
Adevarul e ca finalul a fost mult mai greu decat ma asteptam, chiarr daca nu am facut ore, am fost atrasa cu o putere extraodinara de soare si cei de afara, incat nu am avut timp nici de citit sau scris...
Si, cam cate carti aveti sa dati gata vacanta aceasta? :>
Eu am mai primit cateva zilele astea pe care le voi posta curand, si vrea sa vand/ schimb "Tristeti de sucub", primul volum din seria Georgina Kincaid, cine este interesat poate lasa un comentariu cu adresa de email si vorbim, asa poate mai gasesc si niste cititori cu care sa corespondez :).
P.S.: De preferat, un doritor de prin Vrancea.

Vacanta placuta si bafta celor de a 8a la examene! :)

Niciun comentariu: