Chat^^

miercuri, 23 mai 2012

Fantoma.

JURNALELE VAMPIRILOR CONTINUĂ, CU AVENTURI MAI PALPITANTE CA ORICÂND...


ELENA ESTE ÎN PRIMEJDIE! AMENINȚATĂ DE O APARIȚIE SUMBRĂ VENITĂ DIN LUMEA DE DINCOLO, EA NU POATE FI PROTEJATĂ DECÂT DE CEI DOI FRAȚI SALVATORE, STEFAN ȘI DAMON...

Elena Gilbert și prietenii ei au luptat împotriva spiritelor malefice și au reușit să salveze orășelul Fell's Church, dar cu un preț foarte mare: viața lui Damon Salvatore
Cândva, Damon se luptase crâncen cu fratelel lui, vampirul Stefan, să câștige inima Elenei. Cum Damon a dispărut, Elena și Stefan pot fi în sfârșit împreună. Și-atunci, de ce Elena visează în continuare la Damon? 
În timp ce sentimentele ei față de Damon devin tot mai profunde, Fell's Church e bântuit de o apariție sumbră. Elena știe cum este în iad, dar un asemenea demon nu a mai văzut niciodată. 
Singurul lui scop este s-o omoare pe Elena și pe cei dragi ei... 

Dragă Jurnalule,
SUNT ACASĂ! Nici nu îndrăznesc să cred, dar iată-mă aici! 
Întregul Fell's Church are șansa unui nou început. Dar, cu excepția mea și a prietenilor mei apropiați - Meredith, Bonnie, Matt, dragul meu Stefan și doamna Flowers - nimei altcineva nu știe că viața nu s-a mai scurs ca de obice de la Ziua Orașului încoace. 
Am reușit! Am salvat pe toată lumea! 
Pe toți, cu excepția lui Damon... 
Ceea ce e ciudat - de fapt, ridicol - este acest sentiment de speranță care se naște în adâncul meu. Și dacă, îmi tot spun, și dacă de fapt, Damon n-a murit? 
Și apoi speranța se destramă, pentru că el e mort, și trebuie să accept asta. Dacă vreau să rămân puternică, nu mă pot minți singură. 
Dar speranța mi se furișează din nou în suflet. Și dacă... ? 

Elena

FIȚI PREGĂTIȚI PENTRU VOLUMUL 8 AL SERIEI, ȘI TOTODATĂ PRIMUL VOLUM DIN NOUL CICLU VÂNĂTORII: FANTOMA

Niciun comentariu: